• head_banner_01

L'Influenza di u Novu Coronavirus à i Articuli Sanitari

L'Influenza di u Novu Coronavirus à i Articuli Sanitari

U rumanzu focu di Coronavirus hà purtatu difficultà è perdite incommensurables à tutti i campi di a vita.Ancu s'ellu hà dimustratu una tendenza discendente, tutti sapemu chì hè ancu troppu prestu per passà veramente l'epidemie.Allora in questa epidemia mundiale spazzata, industria di l'articuli sanitarii cumu andà in u futuru?
Fighjendu da a superficia, l'industria chì difende u bagnu pare avè ghjuntu "a fine di a strada", a strada di u mercatu deserta, desolata è deserta, a ghjente chì ùn esce micca, tutti ùn prisentanu micca un decadent.Ma in realtà a dumanda chì e persone installanu à a casa ùn hè micca sparita, hè solu un brevi posponimentu di terra.Ancu durante a pandemia, a ghjente capisce sempre di più l'impurtanza di a decorazione di a casa dopu à stà in casa.Dopu à l'epidemie in u passatu, l'industria di u bagnu hà da usher in una nova primavera, è a dumanda ùn scenderà ma cresce.
Tuttu hà dui lati, duvemu trattà u prublema dialetticamenti. Sottu a situazione epidemica attuale, aspittà ùn hè più desiderata.Solu i cambiamenti pusitivi ponu sfruttà l'uppurtunità è sfida, è trasfurmà e difficultà purtate da l'epidemie in u ventu di u livante di l'industria di u bagnu.
Utilizà i canali di vendita in linea
L'industria di u bagnu hè stata a maiò parte di i clienti offline, hè a necessità di i clienti in a tenda, è dopu à traversu a spiegazione è a ricunniscenza di u persunale di vendita per a vendita.Vendite in linea oghje sò più diverse è ricche chè mai, è a ghjente hè assai ricettiva.Duranti l'epidemie, ciò chì duvemu fà hè di utilizà i canali di vendita in linea per allargà a cuscenza di a nostra marca è guadagnà a fiducia di u mercatu.
SMART TOILET

Cù più tempu chì e persone chì stanu in casa, preferiscenu sceglie prudutti intelligenti di bagnu di casa.Cum'è un toilette intelligente, un rubinettu intelligente, una doccia intelligente, è cusì.Hà una grande funzione per noi. Cum'è u lavatu femminile, u massaggio posteriore, a temperatura di u sediu regulabile, l'ugello autopulente ... .. Vi farà più piacè di u vostru tempu cù u toilette.
news

Sempre più importatori compranu i toilette intelligenti, è avè boni venditi.Oghje, u vechju stile di toilette serà fattu da toilette intelligenti. I docce intelligenti è i rubinetti sò ancu assai populari oghje.Puderanu mantene a temperatura stabile, pudete decide quantu caldu vulete assai veloce è còmuda.


Tempu di Postu: 22-Nov-2021