• head_banner_01

Cumu installà un toilette?

Cumu installà un toilette?

Hè megliu cunsultà un prufessiunale se ùn site micca familiarizatu cù l'installazione di l'apparecchi di bagnu è / o fontaneria.
Per e seguenti struzzioni di stallazione per u vostru novu toilette, si assume chì qualsiasi vechji apparecchi sò stati sguassati è qualsiasi reparazione à l'approvvigionamentu d'acqua è / o flange di toilette sò stati cumpletati.

I seguenti sò l'arnesi è i materiali per installà u toilette per a vostra riferenza.

TOOL AND MATERIALS
STEP1

STEP1:

U primu passu hè di piglià a nova cera è pressu in a flange di u bagnu in u pavimentu cù u latu pianu in giru èbordo affusolato in su.Assicura tiabbastanza pressione per mantene l'anellu in u locu durante a stallazione, ma fate attenzione à ùn pressu micca fora di forma.

STEP2

STEP2:

Installazione di i bulloni di ancoraggio attraversu a flange di u toilette.I bulloni di l'ancora duveranu esse puntati in l'altitudine in modu chì quandu u toilette hè piazzatu, i bulloni prughjettanu attraversu i buchi di muntatura in u fondu di u bagnu.

STEP3

STEP3:

Dopu avè attaccatu l'anellu di cera è u bolt,alzàu toilette ècombina lu cuni fori di muntaturatoi bulloni di l'ancora in u pianu per un locu propiu.

STEP4

STEP4:

Mettiteu toilette in u pianu è appughjà in u locu per furmà un sigellu strettu cù l'anellu di cera.Hè assai impurtante chì ùn avete miccamove u toilette dopu a piazza,perchèpuderia rompe u sigillu stagnu è pruvucà perdite.

STEP5

PASSU 5:

Infila i rondelle è i dadi nantu à i bulloni di ancora.
Cunsigliu di stallazione: Prima di stringhje rondelle è noci, verificate chì u vostru toilette hè livellu.Se u toilette ùn hè micca livellu, mette un shim sottu à a basa di u toilette è aghjustate cum'è necessariu.

STEP6

PASSU 6:

Quandu u toilette hè allinatu bè, finisci di strincà e rondelle è i noci nantu à i bulloni di ancora cù a vostra chjave regulable.Fate questu gradualmente, alternendu da un bolt à l'altru finu à chì i dui sò stretti.Assicuratevi di ùn stringe micca troppu, perchè questu puderia causà cracke è dannu a basa di u vostru toilette.

STEP7

STEP7:

Pone tappi di bolt sopra i bulloni di ancora nantu à a basa di a toilette.
Cunsigliu di installazione: Se i bulloni di ancora si estendenu troppu sopra à a cima di e rondelle è i noci, aduprate una sega per tagliate à a lunghezza curretta.

STEP8

PASSU 8:

Sè site installate un toilette di dui pezzi, trascinate i bulloni di u tank per i fori di muntatura in a cima di a basa di u bagnu.Se u vostru toilette hà solu un pezzu, andate à u passu 9.

STEP9

PASSU 9:

Filetta rondelle è noci nantu à i bulloni di u tank.Cunfirmatu chì u tank hè livellu è stringe alternativamente i lavare è i noci finu à chì u tank hè fermu nantu à a tazza.

STEP10

PASSU 10:

Cunnette i tubi di supply supply d'acqua à u fondu di u tank.Accende l'approvvigionamentu di l'acqua è lavate u toilette parechje volte per verificà per ogni fuga intornu à u spinu o u fondu di u tank.

STEP11

PASSU 11:

Mettite u coperchiu di u sediu nantu à a tazza di u toilette è aghjustate à u locu ghjustu, dopu attachete cù i bulloni furniti.

STEP12

PASSU 12:

L'ultimu passu hè di finisce a vostra installazione sigillando caulk di lattice o grout di tile intornu à u fondu di u bagnu.Questu hà da finisce a stallazione trà u pianu è a tazza di u bagnu è deviate l'acqua da a basa di u bagnu.


Tempu di Postu: 22-Nov-2021